11 February 2011

Bicara Organ Dalaman

Muka sembab.

Mata bengkak.

Keluar jerawat.

Buruk betul.

rasa benci tengok cermin.

kalau dah rasa benci tak payah tengok lah kan.

memang tak tengok pun.



*duduk atas katil, peluk Baby Barney, fikiran melayang*



Organ dalaman dfan berkata kata.


BAB 1

Hati :Otak, otak. kenapa kau Nampak penat?

Otak :Entah lah Cik Ti oi. aku tak tau kenapa . isk.


Hati :Takde lah. aku bukan apa. aku tengok banyak sangat dawai dawai melingkar kat dalam kau.apa tu, eh Tak?


Otak :Oh, yang itu ka? erm. aku tak tau nak translate macam mana. kau cari lah kat google translate boleh tak Cik Ti?

Hati :Ala kau ni otak. erm. takpe lah. aku Tanya sendiri aja ya.


BAB 2

Hati : Hello dawai. saya nak Tanya sikit boleh?


Unknown :Aku bukan dawai. Nama aku Serabut. Orang panggil aku Pak But. cakap biar terang eh. banyak lagi aku nak buat ni.

Hati :Jangan lah marah Pak But. Pak But, Pak But,err.. Pak But ni apa eh?


Unknown :Aku tak marah. Cuma aku busy ni. Kau nak tahu aku apa? Aku lah benda paling gangster dalam dunia. aku boleh buat manusia bunuh diri tau takk!

Hati : Huhhhh? takotnyaa! Pak But ni scary lahh!!


Unknown :Haa, tau pun takot. Hahah. kau jangan ambil hati eh, Cik Ti. Kalau kau ambil hati, bertambah kurus lah badan kau nanti. Aku bukan apa Cik Ti. Tuan kita ni, banyak sangat gunakan tenaga aku sampai tiap tiap malam paip kat Mata bocor. Kesian Mata asyik banjir aja. Aku tak sampai hati sebenanyer. tapi nak buat macam mana. kita cuma pekerja bawahan Tuan kita ni.


Hati :bukan salah Tuan kita tu Pak But. semua salah saya. Saya lah buat Pak But banyak kerja,buat Otak penat, buat Mata banjir aja. Saya terlalu rindukan dia. saya tak tau nak buat apa lagi.


Unknown :Cik Ti, kau ta boleh buat apa apa. Masa aja menentukan semua nya. kau tak boleh terlalu ikutkan diri kau sangat. Bak kata manusia, Jangan terlalu Ikutkan Hati. faham? Kau Chill aja yaa. erm, pasal kerja aku, takpe lah. Aku dah biasa. Aku kan Badang ala ala cerita Magika.


Hati :Haha. pandai Pak But ambil hati saya. Pak But ada anak lelaki? hihi. Okay lah, saya ada kerja sikit ni Pak But. Jumpa lagi nanti. babai.



itu lah apa yang terjadi dalam badan aku. agaknya kot. tapi itu lah apa yang aku rasa.

maaf. aku memang palsu. susah nya nak hadapi hidup aku ni.




santaii kan?




terlebih santai sudah ni.







dfanheartcore.

No comments: