05 February 2010

Legaaaa..

ohohh! hari ni daku tersangat la lega. kerana presentation utk BEL sukses. sakit pale je pk present tuh. hheheheh... :)
tadi aku bangun pukul 7pagi. awal giler. semangat nak present! siap2 mandi sumer pkl 7.50am baru siap.ahahah.. mata aku buat hal. mcm biase la eyeliner. huh! last2 pinjam eyeliner amy. huu~
ok takpe lah. then trn bawah, nak tahan taxi. gilo! taxi susah nak mampos nak brenti. jam dah 8.10minit da. hehehe..
then smpai2 kolej jer, bla bla bla. AIS punyer kuiz postpone bulan 3. BAHAGIA~

tak, aku nak share something lah,...
ape pendapat pembace tentang seseorang yg suke sgt sgt berkira?
pada aku, makanan aku tak pernah la nak berkira. sbb padaa aku makanan tu rezeki tuhan. pinjamaan. kene la share. tak yah la nak kedekot2. rase mcm teruk jer kan kalau kedekot makanan? tak pelawa makan. buruk makan betul la... haihh -.-" manusiaaa... mcm2 ragam!

No comments: