05 February 2010

Aku rase skang ni aku sgt sgt konfius dgn diri aku. aku tak tau kenape. aku konfius dalam setiap perkara yang aku buat. 4kali aku mmpi bende yang tak sepatutnyer aku mmpi. aku konfius. kenapa aku mmpi bende tu? ape yg die nak dalam hidup aku? aku tak nak bende tu hadir dalam hidup aku. aku nak lupakan sume tu.. kenape eh? perluker aku buat solat istiharah? bende ni bukan main main. aku tak blh amek sambil lewa bende2 ni... -.-" ishh.. kalut kalut.. kenapa lah kite tak boleh nampa apa yang akan terjadi eh? kan bagus kalau kite nampak apa yang jadi. so that kite tak buat salah.. tapi the point is kite tak nampak future.. kite tak boleh predict. its so unpredictable. adoi.... susah nyer nak buat keputusan yang betull.... tu lah manusia. bile dalam kesusahan baru nak ingat tuhan. kalau tak, lupe sumer. aku cume taknak sia2kan kehidupan aku. kite hidup bukan lame. sekejap jer. kite tak tau biler kite mati.. if kite tak mati boleh la kiter perbetulkan ape yang salah. tapi kalau tak sempat? oh, fuck lah!! tensyen pulak. makin dekat hari tu, makin aku tensyen.. :(
GOD, PLS HELP ME. :(

No comments: