03 February 2010

Bengang.

Pagi tadi ingat nak datang kolej awal. pukul 8. bajet bajet nak praktis presentation. haha. japg tak bangun langsung. 9setengah mah kejut. tanyer nak p kelas tak. aishhh.. mestilah nak.. then aku pon bangun. siap siap. baju merah hajar marina tu yg aku pakai utk presentation. ngn heels bodoh tu. nak smart lah kan.. ade markah tuh utk pakaian! :( then aku pon dgn bawak laptop ditangan [berat!] naik cab. then sampai2 kolej jer, groupmate aku cakap kitorang present bukan hari ni.. jumaat... buduhh! aku dgn lincahnyer mengesend msg ke hajar suh bawak selipo. taknak aku pakai heels ni. da la kaki aku sakit sbb smlm jogging!! :( oh, luper.. aku sangat bengang tadi pagi. aku terlupe bawak tag aku. then nak masuk pintu pagar jer seorang pak guard tua bodoh tanyer

"ni, tag mane ni"
aku jawab, "terlupa nak bawak la"
die cakap. "haa, pegi tulis name sana"
aku dgn penuh kebengangan didada pun berkata "hishhh!!! da macam sekolah menengah dah! bodoh betul!!"
si pakguard berkata " sekolah menengah tak sekolah menengah"

perghh! aku rase nak tampo jer muke pakcik tu! huh!!! babik betul.
lepas tulis name tu, aku pon buat muke terus bergerak..
[malu betul. nak cover punyer pasal buat buat maki] hahaha

haa, lepas kelas MAF jer, aku berjumpe hajar. dgn semangat aku memakai selipo sakti aku!
hahahhahha.. baru la comfortable beb nak bergerak...

so, the moral of the story
=bawak tag pegi kolej
=bawak selipa extra dlm beg [in case terputus ker, tertakde presentation mcm aku ker]
=kalau tak biase pakai heels, jgn la pakai p kolej. hahahha.

1 comment:

Miwa Mohamad said...

terbaek ah dfan .
aku nak bw selipar jamban ah g kolej start naek CNY nnt .
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!