02 February 2010

Hate me?Doubt me?

you're the inspiration that i need

tiada kene mengena dgn tajuk di atas.
Lately ni aku asyek ajer nak berkepit dgn Si Dia tu. eheh.:)
kalau boleh tu hari hari nak jumper.
mcm baru kapel plk rasenyer.
tapi hari ni tak jumpe. so, agak rindu lahh. haaiihhh... bilo lah nak kawen kan u? heee~
eh, lupe, aku da lame tak update blog. tu yg tetibe update tu. smlm pegi genting. hehhe..
sejukkk! mcm kat dlm iglooo [org yg tak tahan sejuk bercakap]
hehe... best sgt sgt.. pagi2 tu lg aku da bangun tido, aku basuh baju.. ceh, semangat giler nak p genting.. pastu buat assignment BEL yg agak menervouskan aku sem ni.. hadoii... then, lincah lincah buat sandwchh..
biler ady sampai tuh. aku cakap la aku buat sandwich ape sumer,, ngn air mineral water botol besar pon aku bawak!!
ady da bising sbb die kate mcm nak pegi piknik plk. hahaha
eleh, tapi u makan jugak kan kan kan?? heheh
then then, mmg best la kat sane even tgh sengkek gile babi punyer.
heheh. susah same same eh syggg??
pastuh pkl 8++ tu kitorang gerak lah. trn balik..then die citer pasal sejarah 'percintaan' die yg dramatik. ahhahahah... u boleh bat novel doh. heheh:) tp tak laku laa..hee~
thennn,pegi makan tandoori feberet aku kat ampang.. pergghhh.. dgn satay plk tuu.. mmg kenyang laahh..
lepas tu gerak ker putrajaya. the whole nite die citer pasal citer dier. tapi aku tak kesah..
cos i know he's totally mine :)

Syg, Jodoh ditangan Tuhan. kalau ditakdirkan kiter bersame, maka tu lah takdir kite. kalau tak sekalipon, kite kene terima semua tu. kite hanya merancang, Dia yg tentukan. Sayang u gemok. :) muah muah!

No comments: