24 February 2010

All About The Juniors

Lately ni aku rajen la lepak ngn budak2 junior kolej aku ni. hehe :DD ni kire first time uh aku lepak, keluar2, lepak2 kat kolej ngn budak2 kolej. sblm ni aku mcm tak suke uh lepak ngn budak kolej. even mase aku kat skolah pon aku bukan budak2 yang hot2 n ramai geng. cume aku ni agak pelajar yang bermasalah ngn diri sendiri. time to move on dfan. sume nyer bermula dari abe a.k.a muizz. die uh tego aku dulu. da la aku menyampah ngn die dulu! hahaha. adeke patut die panggil aku hijau!!! cos tht time aku pakai baju hijau.

"hijau,hijau. sem brape ah?" [hijau dier panggil aku! biadaapppp!]
"4." terus aku blah.
haha. tak tau ker yang aku ni senior die!! tak hormat langsung. haha. :DD

then aku pon buat la bodo. besok nyer kat kolej, time tu kat student square. aku tgh bz buat battle of the band aku punyer stuff lah. die tego aku. nyebok jer ko ni tauuu!

"eh, amek cos ape ah?" [eh die pagil aku? fak nyer]
"ac110.uitm"
"oh, yeke. ingat dbit." [muke die da bengang. haha]
"kenape?"
"ingat nak suh carik buku." [ayat nak sedih kan]
"oh ye kee.. erm. nak buku aper?" [boleh pulak aku layan s gile ni]
"bisnes"
"yelah. nt org try carikkan"
"ok ok. kalau boleh carikkan eh. dgn bi skali eh" [wah wah. ko demand pulak! da la suh aku carik buku yang bukan cos aku. haihhh]

pastuh, scene lain pulak, besok nyer, aku baru sampai kat student square. aku dduk sebelah ijat ni. die tgh nak tido2 kot. then tibe2 die tanyer pukol bape. ish pahal pulak mamat ni tanyer pukol brape. hahaha. then si muizz ni nampak aku. die pon nak tnyer pasal buku. aku suh die datang kat aku. so aku berada di tgh2 antara 2 junior aku ni. blah blah blah. jadi lah aku berbual bual ngn dorang. then jadi rapat ngn dorang. then jadi la lepak shisha ngn dorang. lepak kat kolej ngn dorang. haha :DD itu la story the mory nyer.. :DDD

itu yang aku gelar group dorang THE JUNIORS. even ijat ngn man same umo ngn aku. hahah. :DD
ape2 pon, to muizz, ijat, azan, im, man dan kawan kawan, korang terbs lah :DD nnti shisha lagi eh. hehe.

No comments: