16 September 2009

hari hari terakhir.

aku skang ni berada di satu tempat yg korang sume tak tau.. huuu... lek2, aku kat ofis my ady ni lah.. entah die kate nak buat keje tapi aku tgk die buat buat bodoh ade lah.hahahaa.. 

tadi!! yaaa.. tadi ada lah saat yg indah buatku. hahhaha.. semalam aku balik agak uh.. lambat seh. then badan da penat aku tido lah.. tadi pagi kelas pukul 9.40 (yg sepatutnya) tapi aku dgn penuh semangat bangun pukul 8 dan mandi serta memakai baju. dan aku pun menggunakan hikmat sakti si meja merah yg kecil itu.. aku study QMT lah bebb!!! adoii.. stress gak uhhh... setelah penat study aku pun p lah siap2 pegi kolej.. aku cume memakai bedak CARRIE (agaknyer lah name die) alaa,, bedak bayi tu.. hahah.. wangi beb! kaler kuning botol die.. eh.. dah tersasar dah.. ahhaha.. ha, lepas tu aku terus berjalan meredah hutan belantara untuk ke kolej. dgn selipar aku yg mcm nak kasi pang jer ni aku berjalan lahhh.. aku kuar umah pukul 9.40 padahal aku punyer kelas 9.40! ahah.. takper2.. lambat sikit jer.. hehe..
biler da sampai itu kolej aku pun bergegas ke kelas. LT4.3 tapi dgn penuh kebengangan di dada, aku pun diberitahu bahawasanya kelas takde hari ni.. BABI! tu je lah perkataan yg sesuai.

takper lah. aku pun terus turun tgkat 3 menggunakan tangga. dan terus ke consultation table dimana aku meneruskan pembelajaran aku utk QMT. pkl 12.10 nak kuiz.. then dah belajar2, 10.30 aku pun masuk kelas eco. tapi ta dapat pay attention lah.. pasal dalam palotak dok pk pasal QMT! jahanem! :(( setelah habis eco, aku pun bergegas mendaki tangga dari tingkat 3 ke 5.  terus menerus menuju ke LT5.2 untuk mengambil kuiz

ALHAMDULILLAH......
dgn jaya dan bangga nya aku menjawab! kahkahkah(ketawa bongkak) heheh :DD
so, aku pun trn lah nak balik kan.. singgah tgkat 2, cari En. Bad. tak jumpe lah plk. terus lah aku pulang. then otw balik tu my ady ni call.. blahh blahh blahh, aku pun pulang mandi dan bersiap2 lalu keluar lah :DD
tu jer :))

besok nak balik JB!
yeayy :)

No comments: