24 January 2009

.burden.

time:1958
date:24jan09
place:home

burden.ape yg korang tau ttg burden aku?korang tak tau apape. aku yg tanggung. tau mcm mane rase nyer?berat.sgt2 berat. i'm sorry if aku letak beban aku pada korang. aku tak sengaja. if aku ade byk effort, aku tak letak burden aku kat korang. taknak pun. aku penat. sakit. kepala, hati, badan aku sakit. sgt2. hari2 aku sakit. sakit aku makin hari makin melarat. apa blh buat? takdir. bukan aku tak cube nak ubah takdir aku ni. mcm2 care. dari aku baik, smpai berubah jadi jahat,sampai jadi baik balik, tetap mcm ni. aku tak tau nak buat ape lagi. aku dah penattt.. sgt2.! dada aku ni, hari2 sesak. aku nak mengadu kat saper? bukan org suke pun aku mengadu. huhh. bila lah keadaan aku nak pulih.. aku sedih. aku penat nangis. aku penat melalak. aku penat bersedihh. hidup aku tak pernah gembira. tak pernah.. even aku gelak, ketawa senyum, tapi sorang pun tak tau apa yg aku fikir. apa yg aku tanggung. semua tu kejap jer. thanx to him, to my friends, my bloods,. walaupun tu sume kejap bagi aku, tapi aku appriciate ape yg korang buat. thanx..

No comments: