26 January 2009

angel

u, u know what? u've changed me alot! if i could tell everyone how pure my love is..i will.. i swear!i'll always waiting for u unless u have found other girl who is much better than me., but pls, dont leave me.. i cant face it anymore.. i love u in each moment that i breath in.. u're my everything..
i tau, these few days kite asyek gado., but pls, trust me.. i tak penah terlintas pun nak carik org lain.. i tau kite baru jer kenal but, that is not the main point, lama atau cepat..tu bukan nyer penghalang utk i syg u btl2. after i broke up dgn my ex (A) (bulan8) i jadi keras hati, i cant trust anyone else including myself., then, i mule nak syg n percaya seseorang tapi die jugak mcm taik,.nn that day i break off dgn jantan ta guna tu, i cume ada u n kawan2 disisi i. i'm sure u know how i felt that time.,, nn my days i dgn u. msn,msgg,call... i start happy. i start can accept yg die tu mmg jantan ta guna. then, u shower me with ur care.. i bertambah happy..
dari bulan 8 sampai bulan 12 i minum, every week i minum,even mase bday i pun i minum.. i sosial.keluar sampai pagi.. tak reti nak balik2,,berenti keje..i tau tu semua salah,.plus, i'm a girl. i want to change! but how? i tak tau.. i need a guidence.. nn u're the one who guide me,. i stop buat keje2 jahat tu., i dah tak minum. i dah tak kuar sampai pagi lagi,. i'm starting focus on u which i did to my ex (A).
mmg tak dinafikan,, sometimes i nampak dia dlm u.but i know its wasnt him, its u. i know, i realize it tapi cara u, mengingatkan i kat dia.,
the way u care for me, the way u talk to me.,,
tapi i dah tak kesah dah.. yg lepas biar lepas,. he is just a sweet memory of mine..
slowly, i mule sygkan u.. even baru2 break i tak blh percaya kat sesapa but after what u've done for me, i tau u're the one who i can trust to.. i appreaciate it..
if i blh bgtau satu dunia pasal kita, i bgtau.. weird.. selama 19 thn i hidup, i tak pernah tggu orang mcm ni.. maybe sbb tu lah hubungan i slalu jer terputus tgh jalan.. u kata u masih nak kenal i lagi n so on.. i tak kesah.. its not the problem.. the problem is.. u nvr gv me a chance to show up my love to u... i tau u masih fobia dgn exgf u., but its not fair for me., i sygkan u.. hari2 i cakap i sygkan u.. i tak jemu, i tak muak sbb i tau makin byk i cakap mcm tu makin bertambah syg i kat u..
i nak kenalkan u kat abah tapi i takut nak btau kat u.. i takut u taknak..
abah tak penah amek tau apape ttg i, die tau sorang jer kapel i.. mase form4 dulu. tu pun sbb bapak die kerja tempat jiran i. nn for the 1st time i nak kenalkan u kat abah.. kalau blh i nak btau apa yg u dah bagi i.. tapi biar je lah dulu.. if u're ready, just tell me.. i tak teragak2 nak kenalkan u kat abah..
u.. i sunyi takde u..masuk hari ke6 tak jumpe u.. i cant imagine my life without u.. pls u... dont leave me... i dah taknak kecewa dah..
u kate i still ade byk masa lagi.. tu pada u.. tapi pada i tak.. i dah tak nak kecewa lagi.. penat u.. even i baru jer 19, but i deserve a true love.. i nak rasa kebahagiaan tu..
i need u.. i need u in my daily life.. i need ur love to protect me. i need ur care to warmed me up. hari2 i cakap kat kwn2 i(housemate), i bersyukur ade u, i beruntung kenal u., u're the angle sent by God to me.
i hv thousands of problem.. family problem i sangat2 rumit which i dunnoe what else can i do. hari2 i tension. hari2 i nangis. nak tido mesti meleleh jer airmata,but u salu jer happykan i.. dgn lawak mengarut u tuu..yeah,, i feel comfortable.., nn i dah kurang keluarkan air mata i.. unless bende tu mmg btl2 buat i nangis.. i syg u.. i syg u sgt2... only God knows how sincere my love is..
i wish i can prove it to u.. b4 i die.. tu je yg i harap..


(menangis*) i tak tau mcm mane lagi nak express my feeling to u.. i syg u sgt2., i akan terus tunggu u.. sampai u dah btl2 jadi milik org lain.. masa tu baru i tau i bukan utk u nn u bukan utk i,. selagi tak terjadi apape ikatan antara u dgn mana2 pompan lain, i akan sentiasa tunggu u., i cant live without u.. my life empty without u..
trust me
I ALWAYS LOVE U.

No comments: