18 December 2012

Pang Pang Ko Pak Ko Pak Ke Pung.

(Tajuk di atas tu sebenarnya bunyi kompang. keh keh keh)

Alhamdulillah, setelah dipersetujui oleh kedua belah pihak, aku akan bernikah pada 16Februari2013.

Selepas dua tahun (lepas aku tak jadi kahwin pad 2010 lalu) macam macam lelaki datang dan pergi dalam hidup, tak ada yang sesuai sehinggalah, aku bertemu seorang Hamba Allah yang pada zahirnya, anda fikir bukan lah yang terbaik untuk aku. tetapi, sebenarnya, Allah dah cakap, dia lah yang terbaik.

Muhammad Heikal Bin Johan. Seorang lelaki yang pada luarannya nampak ganas atau anda akan cakap dia seorang lelaki yang jahat. tetapi sebenarnya, dia lah seorang lelaki yang penyabar. setiap amarahku, setiap perangai buruk ku semuanya dihadapi dengan hati yang sabar. Bukan senang ada orang nak sabar dengan perangai aku ni. Dengan 'period disease' nya, dengan kuat makan dan selalu lapar nya, dengan kuat cemburu nya, semua nya dia hadapi dengan sabar.



p/s to bakal suami: Trimas baby. I sayang you seadanya. Biar apa orang nak cakap. Tapi Allah tahu apa yang terbaik untuk diri i dan i percaya, ada hikmah disebalik semua ni.








dfanheartcore :)

3 comments:

Nazgold said...

yeahh! dipan lu nak kawen jgn lupa jemput gua! haha

Lynn La Loy リンダ said...

Semoga semua berjalan lancar seperti yang engko kehendaki ya! Congrats for u babygirl! :D kekeke

-XaXao- said...

congrats dpan! heppy for you! :)