11 December 2012

Baby Bon Bon Baby Cit Cit

Hello sumorang.

Bagi yang dah kenal gua, sila abaikan perenggan ini. hehe. Nama gua diffansina. orang panggil gua difan. gua seorang perempuan normal yang agak berisi (terutamanya bahagian peha dan perut), kulit gua hitam manis ala ala beyonce (abaikan), berambut lurus (rebonding) hitam pekat (tak pernah meng-dye rambut). Berumur 22 tahun bakal 23 pada tahun 2013. Gua berasal dari Johor Bahru, Mak gua orang Singapura masih berIC merah, Bapak gua orang melaka. Gua adalah anak kedua, mempunyai seorang abang dan adik lelaki. Gua ada pakwe.

Okay, pertamanya, tajuk diatas adalah petikan lagu pendek dari pakwe gua. Keduanya, gua rasa sebenarnya gua memang tak ada idea nak tulis apa dalam blog ni. -.-" Apa yang gua nak ceritakan? takpe lah biar gua merepek je okay.

gua sebenarnya dah boring duduk rumah tak kerja nak masuk 3 bulan. masih tengah mencari. actually da dapat. tapi tunggu dia bilang bila nak start kerja. gua bajet nak tamat kan zaman bujang gua tahun depan. kalau ada rezeki la. keh keh keh. Yang pastinya, gua akan amek Cabi sebagai photographer gua. harap harap dia kasi diskaun kawan kawan kat gua. AMIN!

Gua lately ni banyak hampir hampir kena sakit jantung. semenjak eksiden dengan pakwe itu ari, gua ada sikit fobia naik motor. kalau duduk kat belakang. bila gua bawak okay pulak. -.-" gayat semacam kaedahnya. gua memang duduk belakang, mulut gua maki pengguna jalanraya lain memang laju. selaju 180km/h gua cakap lu! ye lah, gua kasi tau pakwe suruh bawak slow. pakwe ikut arahan gua. ah, sudahnya kereta belakang nak potong tapi rapat semacam dengan motor kami. pernah sekali, gua memang tak dapat tahan baran. selain dari maki pemandu tu, gua juga menunjukkan jari tengah gua yang kiut ni. celaka betul. gua rasa, beruk makyeh lebih terer bawak kereta. gua harap najib razak dengan rosmah mansur pun reti bawak kereta dengan elok. tak ada lah berganda kebencian gua pada mereka kan.

ahh, baru gua nak sambung menaip. pakwe merajuk dah mintak perhatian. nak nenen kettew. eh, terlucah pulak iolls! gurau je eh. jangan printscreen pegi letak kat pesbuk and maki pulak. hek hek hek.






dfanheartcore.

2 comments:

Nazgold said...

hello dipan..gua naz..gua org gila dari kl..gua kutu haprak..gua sampah..dan gua suka blog lu kehkehkeh!...
p/s:ini realiti bukan hanjingan..kuikuikui...

Superwoman said...

hewhewhew. ala, kite sesama haprak dan sampah. thanks bukak blog gua yang tak seberapa ni :D