06 August 2010

Si Hero Hero Malaya.

Hero A
Hero B
Hero C
Hero D

Nice men!
Luka lama berdarah kembali.
dua bulan tak cukup untuk kasi lupa ini memori terindah.
Oh, lupa.
Trimas pasal jadi hero dalam drama samarinda ni.
Kau Kau kan suka.
Gelak ramai ramai jom.
Nasihat untuk hero hero dalam drama ni.

Apakata lepas ni kau kau tengok tengok la kain kain kau kau kan
tak kira la pelekat ka, batik ka, kain buruk pun ok juga.
mana tahu kan
ada benang tetetas,
tak pun lubang lubang ke kan.
aku boleh kasi benang.
eh, tak tak. aku tak kasi pinjam
pasal aku bukan sediakan servis pinjam meminjam
aku kasi terus.
f.o.c (free of charge)
boleh kau kau jahit kan kan.
pastikan takde yang koyak ok.
lepas tu baru la kau kau tengok tengok kan kain aku.
kan nice gitu.

Kau Kau tak payah lah nak hero sangat.
Mesti idola kau kau ni Superman, Batman, Kluang Man
tapi tapi, yang -man,-man tu dorang suma baik
dan bertanggungjawab.
Takde lah nak lepas kan diri kan.
Kau kau tak payah nak hebat sangat lah kan.
Macam ada udang disebalik batu gitu.
Kalau dah bacin, bacin jugak.
Tak lah, bukan nak cakap kau kau ni Syaitan bertopengkan manusia.
tapi kalau kau kau rasa kau kau ni mmg macam tu,
betul lah KOT.

bilang backstabber step step marah
bilang talam dua muka step step bengang
nak bilang apa lagi?
1,2,3?
tak kot.
dah kau kau mmg macam tu.
oh, tak tak.
kau je.
yang kau kau tu baru jadi pengikut kau.
hebat sial kau. tabik dada kat kau. GODDAMNIT.

Kau kau nak sangat tengok orang lain jatuh
Kau kau hebat sangat nak conquer ini bumi.
Kau kau nak ego sorang sorang.
Amek lah semua.simpan dalam poket.
Jalan nak tengok langit je.
Takpe la. Kan aku kata.
Bumi tu bulat.
bulat tau? tak tau?
tengok kamus.tak pun search je kat wikipedia.

Oh, lagi satu.
tak tau lah apa dalam palotak kau kan
kau geli tengok aku
kau cari laki aku apahal eh?
tak adalah.
bukan ape, kesian kat kau.
desperate nak jantan sampai laki aku pun kau cari.
aku satu gerak ada je yang datang lagi.
ish, tu lah. jalan tak payah nak mendongak sangat.
kan laki dah lari.
nak kejar pun tak boleh jugak kan.
ego lah kononnya. takpe lah.
aku pun malas amek tau.
kau je sebok sebok nak amek tau pasal aku.

Kau kau rileks sudah dengan life kau ok.
Tak payah nak Hero sangat.










Trimas,
dfanheartcoreyaw

No comments: