26 August 2010

Amek Semua Ok.

Puas hati ke der?
harap harap puas.
Mak aku sendiri dah block+delete aku kat fb
nice gile.
best doh jadi kau.
kau beruntung.
sangat sangat beruntung sebab berjaya buat mak aku benci kat aku sendiri.
sangat beruntung.
lepas ni apa?
siapa?


takpe.
aku tahu Tuhan kat sisi aku.
aku tak suka bercerita kat orang tentang keburukan kau.
dan kalau aku cerita kat satu dunia sekalipun
sakit aku yang dulu dulu tu tak pernah hilang.
it makes no different at all.
aku chill.
kau nak amek mak aku?
utk jadi mak kau?
aku izinkan.
kau amek mak aku.
amek!
amek semua!!

Hidup macam roda
sekarang aku kat bawah
aku terima setiap dugaanNYA.
aku sabar
dan aku harap aku akan lebih sabar.













Ya Allah.
Sesungguhnya. ujian ini lah yang paling berat bagi aku.
Kau kurniakan kesabaran,ketabahan dan ketenangan dalam diri aku.
Aku berserah kepada-Mu.
Kalau ini lah balasan untuk kesilapan lampau ku,
Aku terima dengan hati yang terbuka.
Semoga kau terangi hati aku dengan cahaya-Mu.
Amin.












Aku akan buktikan
aku boleh berjaya tanpa bergantung kepada sesiapa.
aku akan buktikan.
aku akan buktikan!











dfanheartcore.

2 comments:

zakwan said...

cik dfann..cik dfang..
r u ok???
alaaaa... dh nak raye dh ni.. jgn marah2...
chill ok.. jumpe kt jb ....

syafiqxsaifullah said...

sabar.sabar.