24 August 2010

Painkiller

Siapa siapa adaa painkiller?
atau nama melayunya pembunuh sakit.
ada?
kau ada?
kau?
kau dan kau?
ada?
takde takpe.
rileks one corner.

dalam betul sakit tu.
sampai lubang cacing.
lubang apa lagi tak tau la.
tapi yang pastinya sakit.
adoi.
macam jatuh bangunan tingkat 23.
pernah rasa?
aku pernah rasa.
nasib baik hidup lagi.
alhamdulillah.

raya raya raya.
Selamat Hari Raya lah.
aku?
kau tanya aku ke?
tak kot.
aku tak beraya tahun ni.
chill chill kat rumah aku dekat jb je.
raya je kot.
umur da 20 still nak gedik raya macam umur 2 tahun pun tak boleh pegi jugak.
so, chill sudeh.

hah?
tak lah.
tapi aah kot.
mungkin lah.
impact insiden tu. susah nak cakap.
*speechless*























haa,
tak lah.
memang rindu pun
tapi tu lah.
jodoh kan.
kita hidup pinjaman Tuhan.
kebahagiaan, kasih sayang, cinta tu Tuhan punya
kau apa tahu.
redha je lah.
tadah tangan hari hari mintak Tuhan kasi kuat sikit.

tapi yang penting ni apa cite ni?
aku nak painkiller ni.
ada tak.
susah betul nak jumpe painkiller utk sakit aku ni.
haha.
chill sudeh dfan























dfanheartcore.

No comments: