07 March 2009

Rindu Serindu-Rindunya.

time:1959
date:07march09
place:mcm biase lah

rinduuu...rindu serinduu serindu, rindunya...huahua.. mcm best je lagu tuh kan;) baru balik jamming ni ha.. penat sgt2. tadi mcm biase jamming kat ampang. then balik jamming tuh nak p carik amp gitar ngn bass. pegi lah galery music kat depan ampang point tu. teringat roti cheese nan n tandoori chicken! sedap doh!!! roti cheese nan die byk gile cheese. tapi tuh makan dgn seseorang dulu. dulu... mase dulu.. skang dah tak rase dah bende2 tu sume. dah tak dapat nak rase kenikmatan mcm dulu time die tu ade disisi. kalau makan pun, sedapnye mesti tak mcm mase makan dgn die..;( sume tu kenangan je.. kalau lah mase blh di putar balik, aku nak pause kan time scene yang best2. tak nak mase tuh berlalu. kalau boleh lah.. tapi tak blh masalahnyerr.. errmm., boring2., hp aku mcm biase tak berbunyik. tade sape nak msg. aku pun tak bernafsu nak msg ngn sesape. credit byk lagi plk tuh,. dah masuk hari kelime dah credit tak gerak2. huhu.. nak buat mcm mane,, nasib.huahua..

kenapa manusia kena ade perasaan? hahah.. agak pelik en soalan nih! huahua.. sape nak jawab? haha.. bosan doh ade perasaan.. kalau perasaan tu dihargai takpe. tapi tak,. ermm.. alahhh.. malas lah pk! biar je ahh..

besok!!aku perform. ntah lah. aku rase aku perform tu lebih kepada nak hilangkan stress dan tensyen. plus, aku sunyi. tak tau nak buat ape. kalau dulu, ade orang msg all the time, ade orang call all the time. but everything've changed. no more calls, no more msgs,.tinggal kenangan jer..skang ni life aku kosong lah. takde ape yang menarik. kalau aku tido satu hari pun takper. takde ape yg aku akan buat bila aku bangun tido.. sunyi sesangat.. mmg obvious lah kesunyian aku. bile dgr lagu aku ngn die dulu,.. senyum sorang2 then nangis.. tau nape? aku senyum sbb teringat kenangan lagu tu... nangis pasal bende tu sume da lepas dan takkan ulang balik. dan lebih menyedihkan, tade lagi yang aku harapkan.. ish... touching gile ahh.. kat blog ni je lah aku blh luah perasaan aku,. aku tak tau nak luah pade sape. umi?abah?adik?abang?kawan2? ahh, dorang ade masalah sendiri.. blog ni tade masalah. tapi yang masalahnyer hehe,,internet lembabpss.. tu je lahh.. tapi bukan blog ni yg kene pk pun, aku jugak yang kene pk! adehh.. aahha;)

walau mcm mane jauh pun die dgn aku, walau ape pun yg die akan cakap, aku tetap akan tunggu die. aku tak mengharapkan apape, cume aku akan tunggu.. sampai bila2..

p/s: sunyi lah tade u punyer call n msg.. i miss u aloaddsss..;'(

No comments: