31 March 2011

Ya Allah.

Ya Allah maha pemurah dan maha pencipta
Terima kasih atas pertemuan antara aku dan dia
Jika nyata bukan aku pemilik tulang rusuknya
Kikiskanlah pesonanya dari kedua mata
Dengan segala kelebihan dan kekurangan yang ada
Bahagiakanlah mereka berdua ku doakannya
PadaMu ku pohon sucikan hatiku
Sehinga dapat melaksana kehendak dan rencanaMu
Amin~

Aku tak tau kenapa.
kenapa aku yang kena lagi.
apa salah aku?
kenapa eh?
aku ikhlas sayang dia.
sakit sangat sangat sekarang ni.
Aku macam rasa balik apa yang aku pernah rasa sebelum ni.
Ya Allah. sakitnya.

aku terasa diri aku lemah sangat kali ni.
aku tak boleh jadi kuat lagi.
aku dah tak boleh nak jadi kuat lagi.
hilang separuh jiwa aku.
aku tak boleh buat apa apa.
setiap inci yang aku gerak aku nampak kenangan aku dengan dia.
setiap jalan yang aku jalan, semua buat aku ingat dia.
air mata aku murah sangat sekarang ni.

Ya Allah. sakit sangat sangat.
dia tipu aku.
dia tak pernah sayang aku.
kenapa tergamak dia buat aku mcm ni?

aku rasa mcm nak pergi jauh.
so that aku tak lalu jalan jalan yang aku pernah jejak dengan dia.
so that tak ada benda nak ingat kan aku pada dia lagi.
aku sedih. aku sedih sangat.
sesak dada aku. aku sakit sangat sangat.
aku rasa da lemah gila untuk hidup.

aku tak tau nak cakap macam mana lagi.
aku tak tau nak mengadu kat siapa lagi.
aku hilang arah sekarang ni.

Ya Allah, Kau kuatkan lah hambaMu ini Ya Allah.
Kau ringankan lah beban aku.
Kau permudahkan lah ujianMu ini.
Subhanallah.
Hebat sungguh Tuhan kita ni.











I have to learn how to live half-alive.




dfanheartcore.

1 comment:

vengeard said...

ko ni dfan asyik jadi victim je..adeshhh..relax la beb..setiap apa yg berlaku pasti ada sebab n musabab dia..chill aite?^_^