28 March 2011

Ride pusing pusing KL.

haha. kerja gila. :) ape yang gila tu?
haaa, ce cite ce cite.
okay.

and the story goess
*ting ting ting*

Hari sabtu hari tu aku dan yana tersangat lah berg (bosan)
mcm biasa la kan. bangun matahari dah sedia nak terbenam dah.
aku pun ikut lah yana pegi ABC Maideen dengan kawan dia.
minum dan makan roti tampal.
pergh! first time aku makan roti tampal. haha.
terbaik noks!
tibe tibe je tak tau ah kan idea mana entah mendatang secara tibe tibe
(bape banyak tibe tibe daaa)
rasa mcm nak ride.
so apa lagi.
sesi menelefon kawan kawan dimulakan
biasa lahh. orang takde basikal. haha.
so pung pang pung pang,
dapat lah.

owner basikal 1 - Ajeep.
owner basikal 2 - Roy.

niat dihati nak pusing dekat dekat aja.

pukul 8 lebih lebih.
mula mula dari rumah roy tu, kitorang pergi lah pusing kat pandan jaya.
sekali entah macam mana tibe tibe tersampai Taman Dagang.
haha.
so, kitorang pun duduk lah minum sat.
semangat aku minum Fresh Orange glass besar. haha.
sebab tengok orang sebelah selera aja kan.
so,
kung kang kung kang,
gerak ah dari Taman Dagang.
pergi tembus ke Ampanng Point.
sampai Ampang Point boleh pulak sempat kan diri pegi toilet Pelita Ampang.
hahah.

Lepas tu, terus takde plan. tengok jam awal lagi.
dalam pukul 10 mcm tu.
tibe tibe aja tershashul keluar idea nak ke KLCC.
so, kitorang dengan penuh semangat waja dan semangat kesukanan pegi ah menghala ke KL.
Kereta memang banyak.
aku telah memberanikan diri untuk menyelitkan diri diantara kereta kereta tersebut!
Syabas dfan!
tapi kitorang tak sampai KLCC sebab tak tau nak lepak mana.
so kitorang pun relaks kejap kat depan Ampang Park.
tunggu kawan kawan yang berkereta datang
then terus bergerak ke Kampung Baru.

So, lepak lepak lah kat Kampung Baru.
tapi tibe tibe Amy nak saje saje pusing bawak basikal
tibe tibe dia baru kayuh dalam 6 7 kayuhan rantai tercabut.
shaitsss!
Mahap lah Roy. -.-"
so aku dengan tibe tibe jadi mekanik pulak malam tu.
habis tangan kene minyak minyak.
last last aku surrender.sbb da pasang je terbukak balik.
dah call roy tapi roy pun tak dapat pk apa poblem dia.
so, dengan penuh kesedihan di dada,

aku pun meminjam spanar abang mana entah,
bukak tayar depan lalu menyumbat basikal ke dalam kereta syami.
Makasih Syami.
lalu menghantar pulang basikal dan aku.

Haha.
tapi aku happy lah jugak sebab berpeluang pusing pusing KL dengan basikal.
tercapai jugak cita cita aku. haha.
:)








go dfan, go dfan!






dfanheartcore


oh, p/s: i miss my ZM <3

No comments: