01 July 2010

July,July on the wall

Sempena bulan July atau bahasa kebangsaannya Julai,
Aku mengucapkan Selamat Bulan Julai sedunia.
Harap harap bulan Julai ini memberi makna kepada setiap umat manusia yang menyambut Julai.

Di kesempatan ini juga,
Aku menyusun sepuluh jari atas dada sebagai tanda kemaafan.
kalau ada salah dan silap harap diampun.
0-0 eh?
Hehe.
Ok,jemput lah makan.
Rumah kita kuih tunjuk ajee..





---> alaaahaaaiii. Ayat raya pulak. Bukan apa. Tak semestinya hari raya je kene mintak maaf dan ajak kawan kawan jamu kuih. Kadang kadang pelik la jugak. Kenapa mesti tunggu hari raya baru nak bermaaf-maafan eh? Bulan lain tak boleh? Bulan mengambang best ape mintak maaf.
Bukan ape, bende ni dah jadi macam tabiat bagi orang kita kita ni. Selagi tak raya, mampus tak mintak maaf. Berat sangat ke nak mintak maaf eh?
Trend ni dah jadi asam keping kehidupan laa agaknya. Tak boleh buat apa la.
Melainkan kerajaan ke atau pihak pihak tertentu buat Kempen Bermaaf-maafan Sedunia. Kan cool tu! Haha
'Aku 2 kali 5 jugak beb!haha!'



Trimas,
dfanheartcore

2 comments:

zakwan said...

aku nk minx maaf sbb ko yg suruh.. hehehe
dfang..dfang... along pecite ek??
hahahaha
selamat bulan julai..;))

Ninja Boy said...

xnak mntak maaf kt baby ninja ke sbb awk xbg die susu?haha