23 July 2010

A day of struggling.

Tok Tok!
hai encik otak,
tolong lah bukak sikit.

Tok Tok!
hai encik jiwa,
tolong lah tenang sikit.


Dugaan...
sabar itu kan separuh daripada iman.
setidak- tidaknya aku tau la yang aku ade jugak iman
walaupun sikit je macam titik nokhtah.
kan kan?
chill la babe.
semua benda ada jalan penyelesaian.
tadah tangan kat Tuhan
mintak mintak lah apa yang aku buat ni betul
jangan silap langkah lagi sudah

*tepuk dahi*

Hari hari tandatangan kat attendence.
wow! congrats miss dfanheartcore!
attendence kau penuh lagi buat masa ni.
lubang satu dua tu ada la kan kan?
chill.
just chill.


"Ok, you're given 10minutes to advertise your house." Mdm Salina berkata.
"Adoi! apa aku nak cakap ni?" Kata kata hikmat seorang pelajar kolej.

bla..bla..bla..

Present time!
dup.........dup.........
(bunyi jantung.tak nervous sgt pun.)

Pelajar 1: Bla bla bla. Comfort living,Life begins.
Pelajar 2: Bla bla bla. Nearby the shopping complex.
(hahahahaha. bunyi pelajar lain ketawa2)
Pelajar 3: Bla bla bla. Why you have to spend more money eventhough,bla bla bla
(fak!dialouge aku. ape aku nak cakap??)
Pelajar 4 (empunya badan) : Bla bla bla. Decrease your expenses. and erm.. Just buy this house
(hahahahhahhah.shaits!bising.)

Terima Kasih lah Ma'am.Bagi last minute presentation. Sayang ma'am.


Mr.Company Accounting 250 - aku jumpa kau lagi semester ni.Kuat betul jodoh kan kan?
Mr.Costing 220 - Kau pun aku jumpe lagi? wah wah. bagus betul.mcm isi dengan kuku.
Mr.Company Act 346 - Kita bestfren lagi la sem ni eh eh?
Mr.Critical Thinking 313 - Haha. Kau memang menjadi persoalan lah babe!
Mr. Marketing 243 - Err, nak jadi bestfren aku jugak ke?
Mr. Tax 240 - Lepas ni aku belanja makan mcD ok?

Selamat berjaya dalam hidup dengan bestfren bestfren baru kau ye, dfanheartcorelahsangat!

No comments: