24 May 2009

Glory Glory Man United!





http://www.manutd.com/


hoho!!
aku suke gile dgn Man U.
dari kecik2
dari sejak aku tau bola ni haa
haha. players Man Utd ni semua Hero ke-2 aku
paling aku sukeeeee
WAYNE ROONEY!!!!
even die tak sehebat Christiano Ronaldo,
tapi die tetap hebat..
tapi aku dgr la kan..
Wayne Rooney dalam kalangan lelaki yg paling tak ensem!
siot tol sape yg buat tuu!!
mule2 die join Man Utd tu aku dah suke die
plus plk ngn birthday die yg same ngn aku!!!




ni lah die hero aku
WAYNE ROONEY
die join Man Utd somewhere in 2004..
die dilahirkn pada 24th October 1985
5 tahun lagi tua dari aku :)
setakat ni die telah mengumpul 97 goals
hebat kan??
position die striker
hehe.. same lah aku mase main futsal:)
number jersey die 10 :)
hehehe.. bulan die dan aku lahir. hehe


ape pun,,
for Manchester United!! i always pray for u guys!!
DO THE BEST!!


I LOVE MAN UTD!!

No comments: