24 May 2009

blank!

aku tak faham lah family aku!
sedih kecewa sume ade!!
kalau lah hati aku ni blh menangis, dah menangis dahh
aku skang dilemma
tak tau nak berpihak pada siapa


bila aku dgn abah,
abah cakap mcm itu dan ini,. pasal umi
pasal kekecewaan dia dgn umi
pasal kewangan yang tak stabil
pasal rumah yang terkontang kanting sebab umi


bile dgn umi plk
abah dipersalahkan
mcm2 umi cakap pasal abah
aku blurr!!!!!!
aku sedih!!
dan tadi
umi cakap aku ni takde perikemanusiaan lah
ape lahh
padahal pasal kaya jer
aku beli kaya pandan
mane lah aku tau makhluk dalam umah ni tak makan kaya pandann
yang aku tau org kat uma ni makan jer sume jenis kaya..
aku jugak di persalah kann


umi,
mmg tak penah berubahh
sikap nya
cara nya
ego
tak mahu kalah
itu lah umi


abah,
juga tidak pernah berubah
walaupun ego nya tak setinggi klcc
tapi mulut nya tidak henti2
aku tau die stress
dgn sikap umi
sikap anak2 nyaa


kesian abah
kesian juga pada umi


arghhhhh!!!!!!!
aku tak tau mcm mane nak bahagia kan merekaa!!
ape yg aku ade aku dah bagi
aku tak buat mcm mane abg aku buat
aku ada duit
aku tak pernah lupe keluarga aku
even tak lah byk tapi aku dahulukan family
tapi aku tau dgn jumlah yg sikit tu tak dapat meringankan beban mereka
kenapa family ku tak seperti family org lain?

No comments: