22 November 2008

sakit..sakit.. dan sakit..

kenapa semua jadi begini?
kenapa semua buatku begini?
aku benci pompan tu!
die yg menyebabkan semua ini.
ye, die yg pengaruh cintaku.
adakah dia tidak punya hati perut?
adakah dia tidak punya perasaan sepertiku?
ya, dia punya perasaan,, perasaan anjing!
ya, perasaan anjing!

apakah aku perlu menyerah kalah?
apakah aku yang harus mengundurkan diri?
apakah aku yang mesti mengibarkan bendera putih?

tidak!
aku perlu berjuang untuk hak aku.
aku takkan menyerah kalah pompan,,
tapi akan tiba satu saat aku terpaksa menerima dia pergi.
ya, terpaksa.
dan ketika itu,,
aku akan tersenyum,.
ya, tersenyum,
tersenyum kerana dia berjaya melukakan hati ku,
sejurus saja ku tersenyum
aku akan pergi.
ya, pergi.,
jauh dari kau, jauh dari dia, jauh dan terlalu jauh,,
ya, jauh..

thanx pompan kerana mengeruhkan keadaan.
*kau ni mmg pukimak anjing, aram jadah, lancau, babi, sial, betine murah!

No comments: