12 November 2008

mimpi bulan.



haha. siapa nak tau mimpi aku?
angkat tangan? yaw~!
erm.ade lah dalam 3 hari lepas aku mimpi.
kami;aku,amy,awin,hajar n sheda (taufan) di transfer ke satu University tau.
erm. tapi semue pelajar tinggal kat satu hotel ni.
lawa. besar sangat2!! mmg besh! dalam die mcm sekolah harry potter. mcm purba2 punye type.
besar sgt2. pastuh kami berlima pegi jalan2 kat shoping complex tau.
keluar je dari hotel tu ade hoping complex. then, aku ngan awinlost ngn lagi 3 orang tu.
carik punyer carik last2 kite tanyer kawan aku yang juge jadi tukang jual tiket tren. tren tu sangat modern
mcm zaman 2020. tak tau nak cakap mcm mane.
then balik je hotel ade ramai sgt2. kat lobi hotel. biase lah intake time tu an.
da lah lobi tu siket punyer besar. ramai lak tu. then jumpe sheda nga duduk kat sofa.
kitorang mmbebel lah pesal jalan laju la ape la. di buat saje je.
then aku nampak budak2 sume makan.
buffet secara besar2an. Ya Allah. Tuhan je tau.
n conclusionnyer aku bangun pukul 1 lebeh petang sbb tanak lost dalam mimpi punyer psl.
haha.
sampai skang aku masih ingat lagi tempat tu.
jelas sgt2. jenis aku kalau mimpi aku lupe n tak jelas
tapi tak tahu nape jelas sgt tempat tu kat mata aku,,
mane tau aku dpt tawaran pergi skolah kat skolah Harry Potter ker.
hahaha


;pp orang kata mimpi malam hari jadi kenyataan
lain orang kate pulak,, mimpi mainan tidur,,
haha. ntah lahh
entah2 mimpi tu..mimpi moon kot? kahkah!




No comments: