17 April 2011

Takut Sangat.

aku takut nak fall in love lagi.
takut sakit.
takut sangat sangat.
dah tak larat nak sakit lagi.
dah tak larat nak melalak lalak
meraung raung.
hesh.

takut sakit kuasa dua ni jadi sakit kuasa tiga, empat lima enam dan seterusnya.

orang kata;
kalau tak nak sakit jangan bercinta.
so, aku amek langkah berjaga jaga la kan.
aku takut nak bercinta.
sbb takut untuk sakit.
aku taknak amek risiko lagi.
tapi kadang kadang terasa ingin di belaiiii
-.-"

cepat lah besar.
kahwin terus. kan senang.
-___________________-


emosi stabil.
tapi tibe tibe tak stabil.
mcm mana nii?

















dfanheartcore.

3 comments:

pencaci jalanan said...

hidup kena berani.kalau takut baik mati.ikhlas pesan nie.

Amir Ariff said...

janji hidup happy dah la

maCy said...

taya bercinta ;)