28 February 2009

too sudden.

time:unknown
date:1 march 2009
place:heaven




apa ada dgn hidup aku? makin lame makin complicated. makin lame makin kabur penglihatan aku utk melihat terus ke hadapan. ya, Tuhan sygkan hambaNya. Dia selalu menguji hamba2Nya. tapi aku penat lah. penat sgt2. masalah,masalah, masalah. tade benda lain ke yg nak datang menjenguk aku ni? rimas aku di buat nyer. hishhh... rase mcm nak pijak2 je sume masalah yg datang kat aku.


**alam kolej** ya, alam kolej sgt menyeronokkan. tambah pulak dgn housemate 11-1-15 nn 11-1-1 ni. hajar,amy,makcik,mah,kakak,sheda,awin,feera. dorang ni lah penyeri hidup aku kat dunia baru ni. time aku susah, senang, ketawa, menangis, dorang lah yg ada di samping aku.


hajar
aku syg sgt2 kat kau. kau lah semangat aku. kalau aku ada masalah, kau je yg yakin kan aku bahawa aku ni kuat. aku syg kau hajar..

amy
kau lah seorang kawan yg sentiasa buat aku ketawa berdekah2, jadi mcm budak2. lupe semua masalah aku.

makcik
aku syg kau makcik! kau lah mak tiri yg paling hebat dlm muka bumi ni. kau selalu jaga aku, makan minum aku, sakit aku. thanx.

mah
haha. tade kau, sunyi je umah ni. hehe..

kakak
hehe. dlm diam2 kau ni pun berisi yerp! hehe..

sheda
dfan rindu kat sheda. kalau lah sheda masih ada kat sini kan best. mesti mcm2 lagi yg kite blh bual kan kan kan??

awin
even kau dah byk sakitkan hati aku nn yg lain. tapi bukan bermakna aku tak syg kau. aku perlukan masa.sorry

feera
i nak ngurat u blh? hehe... aku syg kau feera ;)

mereka individu yg terhebat bagi aku! aku syg dorang. nn kalau ditakdirkan aku pergi, biar lah mereka antara orang pertama yg tau.

**kekasih gelap?** ya, dia jugak merupakan individu yg sgt2 aku syg. 3 bulan dah aku tunggu dia. 3 bulan jugak aku makin berubah menjadi manusia,orang,perempuan. semua sbb die yg dlm diam mengubah aku. i syg u.dan kalau i akan mati, i nak mati atas pangkuan u..

u..
i tak tau kalau takde u dlm hidup i. thn ni lebih hebat rintangan yg terjah i. u lah kekuatan i utk terus berdiri even kdg2 i skt hati dgn u, rase mcm nak terajang je u tapi i cepat2 sedar. i syg u. u nyawa i. takkan i senang2 nak buang u kan? 3 bulan i tunggu u. nn tak mustahil u akan buat i tunggu lagi. tapi i tak kesah. i tak kesah tu sumer. i ttp tunggu u. tapi, kalau lah u boleh tanamkan balik kepercayaan i pada u,.. i taknak biar perasaan i yg selame ni i jaga hilang mcm tu jer. i taknak. i syg perasaan ni mcm mane i syg u..

**berhenti?** ya, mungkin, setakat ni alam remaja aku berlalu. aku dah tak sanggup nak bergantung, aku tak sanggup nak menyusahkan mak pak aku. aku penat. aku mmg syg study aku. dah sem 2 dah., rugi nyer aku selama setahun.tapi, setahun ni lah byk mengajar aku erti hidup sebenarnyer. aku tau semua yg berlaku pasti ada hikmahnya cume kadang2 aku sendiri leka dgn dunia khayalan aku, dunia mitos aku.

bangun dfan! kau tak blh terus menari dlm dunia mitos kau. kembalilah ke reality. bangun dan cari lah jalan keluar.. bangun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: