02 February 2009

its hard to say...

time:2131
date:020209
place:eXc cyber cafe

almost a weeek dah aku di dunia kl. dah 4 hari tak jumpe die sejak dia ke kuantan smpai hari ni. xtually ni hari kuar then last minute ta jadi ade dinner with his uncle. grr.. aku mmg bengang uhh.. trs tade mood. duk je uma temenung mengenang nasib. perut aku lapa. tapi still no mood lahh.. ta blh makan. migrain. urghhh.. smlm aku sental milo 3 paket kot. mane tak migrain ni hari. hisshhh... mase kat jb hari tu aku pegi klinik sbb migrain. doc kate ta blh amek brang yg ade koko n milo dan cheese tapi semalam 3paket milo aku sental. ntah kenape ntah. cari penyakit. aku tak tau kenapa. aku tensyen lah sejak 2menjak ni. tensyen tak tau nape. serabut je palotak akuh!bulan nak mengambang kot. harhar;P ermm.. aku rindu die gile. few days ago gado.agak teruk lahh.. nn aku rase that time aku sgt hilang akal dgn mencederakan diri aku. teruk gak tgn aku berscar. adess..aku pun tak tau bile aku buat mcm tuh. bile sedar pagi tu aku tgok cermin pecah, tgn aku sakit, aku tido kat hujung katil. haha. pkl 7 lebeh kot. aku p tukar cadar, bersihkan cermin tu then tido balik.. haha.. 5 mlm aku tido tade org kat uma. selama 5hari tu jugak aku bgn pkl 3 lebeh ptg. huaaa! giler lambatt! hahahah,. start jumaat aku dah mule rase kehilangan die even die pegi kuantan jer. tu baru kuantan kalau pegi luar negara tak tau lah mcm manerr.. mau nyer aku mati bunuh diri! huaaa.. i really cant live without him lahhh! die mcm nyawa aku sial!!! aku takot aku jadi physco atau giler lahh.. hahahahha...


to him; i'm sorry i'm bad.. tapi i syg u giler ohh.. betul ta tipu.;( i miss u lah gumukk.. miss ur everything.. ;((

1 comment:

.: Sugar-cRave :. said...

huhuuu....chill'up babe~...ehhee...niway, thnx 4 being my follower....jenguk2 kat my another blog plak keyh...

tke cre..muachh~