23 March 2012

Cinta Dua Dunia

Walau kita kongsi minat yang sama
Kemistri kuat ke
Instinct kuat ke
Kita sebenarnya terbelah oleh dua dunia berbeza
Dunia remaja aku kian pudar
Tapi engkau baru hendak merasa.

Ya,
Cinta kita tak akan direstui.
Jauh sekali.
Tak apa.
ada hikmah
aku sakit
aku sakit sangat sangat

Malam aku menangis tu
Malam aku melalak setelah dengar satu ayat dari kau.
Aku betul betul sakit
aku taknak kehilangan kau.

aku buat buat kuat
aku buat buat cool
selebihnya, tidak.
tidak sama sekali.
bodoh kan aku?
loser kan?
tikam aku pls.

aku nak kau tau.
aku syg kau.
dan kali ni aku tak tipu.
tak ada benda lagi yang aku tipu dengan kau.
ini yang benar.
aku tau, kita takkan ada happy ending
tapi aku harap kan sebuah yang ajaib
sebuah kisah cinta yang ajaib.
itu yang aku harapkan.

aku sayang kau.




dfanheartcore

No comments: