09 December 2009

And again..

i miss him badly.
i can't lie to myself.


aku dah cube utk tak pk kan die..
mcm2 da aku buat.
tapi aku ttp ingat kat dier.
syg dier..
rindu dier...
:(
kenape susah sgt aku nak lupe kan dier ah??


to u:
sorry lah.
aku tak blh nak lupakan kau.
aku dah cube nak bencikan kau
aku da cube taknak syg kau mcm mane aku syg kau dulu..
tapi tak blh..


biar lahh...
aku just follow the flow...
:(

2 comments:

Lil' Genji Rhill said...

kalau mcm tu kau kena pikirkan aku pulak skrg ni.
sumpah tak tipu.
bahagia menjelma dlm idup kau nt.
:)

dfan heartcore said...

hahaha. byk lah ko. hee~