01 March 2013

23 Februari 2013







"Aku terima nikah Diffansin binti Rabu dengan mas kahwinnya RM50 tunai"

Dengan ucap sekali nafas, maka sah lah aku menjadi seorang isteri kepada seorang suami bernama Muhammad Heikal bin Johan.

Alhamdulillah.


Dah nak dekat seminggu rasanya event paling besar dalam hidup aku ni berlaku. :) Rasa sekejap sangat sangat. Rasa macam gua masih lapar nak kek dengan nasi minyak! (lain kali chuolls bila kawin nanti, makan banyak banyak kalau tak menyesal)

Apa pun, gua da bergelar isteri orang kan. Apa apa pun keputusan, gua kena refer kat hasben gua dulu lah ye. So kawan kawan, harap maap kalau ada yang ajak keluar tapi gua cakap gua kena dapat keizinan hasben gua dulu. hikhok.

Gambar semua masih tak dapat lagi. Masih pada cabi. Ni kira macam mimpi jadi kenyataan. Lately ni, gua rasa Tuhan makin sayangkan gua. Dia kasi gua mimpi gua semua jadi kenyataan. Seperti berkahwin pada usia muda  (GUA MEMANG NAK KAWIN MUDA!) Kawin pakai baju pepel (GUA MEMANG SUKA KALER PEPEL), dan, MARJINAL AKAN DATANG PADA BULAN 5 (INI SERIUS). Selain dari benda benda kecik seperti, gua dengan Hasben sekarang makin galak dalam scene. Buat gig dan banyak lagi planning untuk buat merchandise. Cuma MBPA agak lambat sikit jalannya. Mungkin sebab gua masih belum bekerja.

Jadi, gua harap, gua dapat kerja lepas ni, tolong apa yang patut dalam keluarga ni, dan.. yang paling penting, gua harap gua dapat jadi isteri mithali. Insya Allah. haa, kat atas tu ada sesikit gambo yang gua dapat dari kengkawan yang datang :)

No comments: