19 August 2011

Lone Ranger Purple.

20 August 2011.

Hari ke-dua puloh berpuasa.

Satu kesilapan besar gua buat tadik.
thanks uh
sumpah gua tak sengaja nak bukak sial.
sumpah gua patah hati.
haha.
**asyik patah hati aja aku nii**
sumpah gua tengah tengok mamat ensem
tetibe mamat ensem tu ada gamba dengan dia.
siol.
gua punya tangan pulak meghenyam nak bukak fb dia.
dfan dfan.
lu da boleh jalan straight kena langgar lorri da.
sekali default fb dia gamba minah baru dia.
adoii.
spoil!
nasib baik ada mamat Nerd kat ofis gua tu.
kira sedap sikit ah hati aku.
hahaha!
**muka gatal sikit sikit**


gua tak tau nak berbual apa dalam blog ni
disebabkan gua merelakan diri teman amy pegi cc
so, gua terpaksa lah update ini barang kasi hilang gua punya bosan.
sambil tunggu Paramore cover Use Somebody yang mungkin akan gua perform lepas raya ni buffer.
lambat siol.


psstt, nak tau rahsia tak.
gua taip benda ni,
bape banyak typo siaa. hahaha.
tapi gua pantas betulkan balik.
yang terlepas tu selamat umat ah.
haha.


gua tak faham ah
ni kira gua nak lepaskan rasa ketidakpuashatian gua kat sini ah eh
pasal gua tau kalau gua bilang orang,
orang malas nak dengar.
so better dengan orang lain gua cerita masak masak ke,
cerita macam mana nak kasi enjin lorry power macam enjin ferrari ke kan.
naissss jugak kan?
okay, balik kepada topik tak puas hati.
gua tak faham
kenapa gua skang cepat ter-hook-up dengan mamat orang.
gua betul2 tak paham
yang single2 gua reject pulak.
yang gua pun boleh nak bantai tadah je kan
sabar je.
end up, gua jugak lepaskan,
gua jugak sakit.
style kan?
agak ramai ah lately ni.
tapi yang gua pelik kaw-kaw nii
gua boleh hooked up kaw-kaw.
tu gua konpius tu.


skang gua makin tak paham dengan diri gua.
konklusi diri gua skang nii yg gua boleh buat
gua macam gampang
agak bukan bukan jugak perangai gua skang ni
even gua tak sentuh lagi benda2 tak patut
tapi gua still rasa gua ni sembarang aja perangai.
gua sentiasa konfius dengan diri gua.


skang gua rasa macam nak bertapa kat gua musang la siaa.
tak pun gua bertapa dalam Hutan Lipo.
haha.
awesome jugak kan
tapi yang penting,
gua tak penah kesah lu orang nak cakap apa pasal gua.

gua bitch ke
gua muka stuck up ke
gua ni hidung tinggi ke
gua ni perasan gua bagus ke
gua tak kesah.
tak pernah kesah kot.
haha.
gua dengar, gua biar.
ala ala macam air sungai mengalir la.
ade ke air sungai mengalir then berenti satu tempat
tak kan? haha. mcm tu ah lebih kurang

gua mmg skang ni agak bangga ah.
empty-empty gua pun
lone ranger gua pun
gua dapat apa yang gua nak
gua da puas hati gua dapat naik pangkat
tu yang gua nak.
cintan cinton ni gua letak tepi corner dulu ah
tak guna ah gua carik
**padahal ade carik jugak**
tapi tu ah. benda bukan gua punye priority
so, lu orang santai aja.


btw, gua nak mintak maap lah kat sesiapa
yang ada kene mengena dengan gua
yang PERNAH ada kene mengena dengan gua
yang tak ada kene mengena dengan gua,
gua nak mintak maap
mulut gua mmg takde insurans
**gua lupa belikan mulut gua insurans time gua jual insurans dulu**
tapi gua sebenanye baik hati.
hati gua bukan setakat ada taman, taman botani, taman burung,
taman permainan, taman layang layang, taman anggerik **hometown gua** dan segala jenis taman la yang ada. semua tu ada tersemat dalam jiwa gua.
haha. gua tak bermaksud pun.
gua prefer gua lepas terus dari gua mengumpat.
mcm gua pernah cakap **post sebelum ni** gua punya dosa tak tertanggung dah.
kalau tambah dosa mengumpat ni, pedih gak kan.
haha.
so, gua mintak maap lah eh.

and, pada sesiapa yang gua pernah buat sakit,
gua penah ter-bagi harapan ke,
gua mintak maap lah.
mungkin gua tak bermaksud.
sorry ah eh.



so,
lu orang yang puasa penuh **selain dari MOON FESTIVAL**,
lu orang akan sambut raya dengan penuh meriah.
meriah sampai senyum tu, terkoyak pipi ah.
tu kira Tuhan kasi ganjaran ah pada lu orang yang puasa penuh.

gua nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA IDULFITRI, MAAF ZAHIR BATIN
gua sayang lu orang semua!
**bajet artis ah pulak gua ni kann. ahah!**







santaii.

dfanheartcore.

No comments: