07 January 2011

Double Meaning lah dio.

Macam pantek.
Itu aja perkataan yang paling layak dalam dunia.

haha.
nak cakap lelaki semua sama, dipanggil sexism.
nak cakap manusia semua sama, aku manusia jugak.
terletak pada individu masing masing.
tapi apa yang aku nampak, yang aku lalui,
lelaki, oppss! tershashul. JANTAN yang aku kenal semua
berpe'elkan ala ala sebijik gitu.
haa, macam mana?
auw!
takkan mak nak btau kat sini nok!
haha.

macam haram lah mereka ni.
asal la aku yang kene mengadap manusia manusia macam ni.
tapi bagus jugak.
makin lama, perasaan nak Pol-in-lap Pol-in-lap ni makin hilang.
serik mungkin.

ya, sangat serik.


kepada individu A yang ku 'sayangi'
boleh ketepi sikit?
Ma'am besar nak lalu.
nanti kau tau lah langit tinggi ke rendah.
santai terus.

kepada individu B yang ku... erm. haha. entahlaa
kau dah boleh angkat kaki, gerak jauh jauh.
semak.
pegi lah belajar kenal dunia dulu okay?
baru setahun jagung.
silap orang lah babe.

kepada individu C.
haa, yang kau ni straight ke neraka terus boleh?
paling semak.
kau ingat aku apa.
haha. tak payah nak bagus sangat okay.
kau tunggu aja la nanti satu hari kau kena.
haha.
ingat, Kaum Hawa bukan baju koyak koyak kau.
Chill sudah okay.


dari aku fikir benda benda gamps macam ni
baik aku tido, bangun tido lepak dengan kawan kawan
kan lebih berfaedah.
kan kan kan?











nak cantas semak samun yang tumbuh ni.
marilah!





dfanheartcore.

No comments: