29 November 2010

jika nak diikutkan hati...

nak aja aku belasah dia ni.
buat aku macam sampah.
pergi mati sana.
aku tak heran lah weh.
kalau kau rasa muka JAMBU kau boleh beli semua,
kau tunggu.
satu masa nanti, kau akan rasa macam mana hilang aset
masa tu kau nak melutut, merangkak, merayu bagai mmg tak ada orang nak layan

eh, bukan aku nak doakan. tapi Tuhan tu Maha Kaya tau.
kau ingat tu sikit.
sematkan elok elok dalam diri kau.

kau memang muka game.
tu tak payah ada orang cakap.
kau tengok cermin pun cermin boleh angguk setuju.

kau dan muka JAMBU HOT kau, dah boleh pergi jahanam.
tak ada orang kesah.
aku kasi kau sikit lagi pengajaran.
ni skang Tuhan dah tunjuk sikit
kau menggelabah bagai.

bukan apa,
manusia tak selalu nya berada dia atas.
hidup ni macam telur.
sekali di atas,
sekali di bawah.
dan kalau kau tak berhati hati
pecah la telur tu.

kan kan?

tapi kan kawan,
disebabkan kau kawan aku,
kalau time kau dah retak tunggu masa nak pecah,
aku akan sentiasa support kau.
dah tu kalau kau buat fe'el bukan bukan lagi,
boleh pergi neraka sana.
aku angkat kaki jalan sudah.






chill baby,chill.







dfanheartcore

No comments: